Thursday, August 6, 2009

hey! pempuan backoff !!!! biadap !!!

ari ni cm biase tp time table laen ckit coz de katering..aku g skola..dtg skola ati agk kegembiraan..lps time mth kteorg pun bergerak ke blik katering..pn zahrah bg dut n aku kena masak muffin blueberry..aku nye keje abeh awai sbb aku bekeje dgn pntas sekali..then aku g r tlg team bwat karipap..tetibe satu insiden telah berlaku..pempuan 2 g jatoh kan alat rolling karipap 2 kt ats santi..bkn nk mintak maaf pempuan 2 buley blah cm 2 je????klo aku yg kene msti aku da mengamuk..yg penting aku menyirap tgk pempuan2 yg xreti berbudi bahasa..walaupun aku epy,, tpi hakikatnya aku pns ati.. mls nk tunjuk2.. n last sekali.


kepada ketua katering 5 rajin.. : "tak payah la nakbuat muka.. kteorg pun bwat keje oke.. tak macam kau.. alasan saket perut.. 2 je.. tp bab mengGEDIK bg r kt kau.. da r suka meniru everything yg aku bwat..hey g cri idea len r..adoi..bkn pns.."

igt 2 weh..


kepada ketua katering 5 rajin.. : "kalau da suka kt org 2 ck suka.. tak payah nk putus2 kawan n jeles tgk kebahagian org laen.."

No comments:

Post a Comment